lørdag 15. oktober 2011

Nye mønstre

Ja alle er jo ikke helt nye da.... men jeg har rett og slett ikke rukket å legge de ut på nettbutikken før nå i dag.... Derfor tenkte jeg det var på tide med en ny bloggpost også.  Tiden har det med å renne fra meg innimellom.  Jeg tror jeg har flere timer i døgnet enn jeg egentlig har- men slik er det nok med flere.
I hvertfall vet jeg det er mange som har begynt på dette lekre veggteppet etter mønsteret "Annas lille veggteppe" fra AnnAka (inkludert meg...) Vi har fått inn ny forsyning av mønsteret, og det ligger nå i nettbutikken sammen med:

Myke puteengler.  Disse flotte putene er også et AnnAKa design- og jeg tror jammen jeg har en stoffpakke liggende på syrommet som skal bli et par engleputer også jeg.... De kommer nok til å bli fine sammen med nisseputene jeg sydde i fjor av "Hjertelige nissevenner" mønsteret. Vi har stoffpakker til disse putene i butikken, så bare ring eller send en mail hvis du ønsker en pakke.

Disse to neste mønstrene er nye denne uken- begge fra Bente Malm.  Først disse søte nøkkelhankene og klemmepungene- Kanskje årets julegaveidè?

Så dette flotte mønsteret på Reisemappe og koffertlapp- kjempepraktisk mappe med plass til pass, billetter og boardingkort- nok en fin gaveidè.


Ønsker alle en riktig god helg!
quiltehilsen fra
Anne Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar